Neos breidt uit met nieuw dagbestedingscentrum genaamd HK2

10 juni 2024

We zijn trots dat we nu op een tweede plek in Eindhoven, in Strijp, een nieuw dagbestedingscentrum hebben geopend. Dit centrum, genaamd HK2, is voor jongvolwassenen van 18-35 jaar met neurodiversiteit. Neurodiversiteit gaat over mensen met diverse neurologische ontwikkelingsvariaties, waaronder autisme.

Vanuit Neos hebben we nu zo'n 2 jaar geleden HK1 opgericht: een dagbestedingscentrum in Gestel waar deelnemers van Neos en buurtgenoten uit Gestel samenkomen en hun talenten ontwikkelen.

We zijn trots dat we nu op een tweede plek in Eindhoven, in Strijp, een nieuw dagbestedingscentrum hebben geopend. Wethouder Samir Toub knipte vrijdag 7 juni de gezamenlijke knoop door van het lint waarvan alle betrokken aanwezigen een stuk hadden, als symbool om allemaal op een eigen manier invulling te geven en betrokken te zijn bij HK2.

Dit centrum, genaamd HK2, is voor jongvolwassenen van 18-35 jaar met neurodiversiteit. Neurodiversiteit gaat over mensen met diverse neurologische ontwikkelingsvariaties, waaronder autisme.

Het centrum is voor en door jongvolwassenen. Zij zullen samen met ons de komende tijd het centrum inrichten en transformeren tot een inspirerende plek voor talentonwikkeling.

Praktische informatie
Het centrum bevindt zich aan de Rooijakkerstraat 3 in Eindhoven. Jongvolwassenen zijn welkom op maandag, woensdag en vrijdag van 10:00 tot 14:00 uur. Deelname is gratis.

Opening-HK2-groepsfoto.jpg