Klachtenregeling

Wij doen er alles aan om onze ondersteuning optimaal te laten aansluiten op ieders verwachtingen. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent en een  klacht wilt indienen.

Wat moet ik doen en bij wie moet ik zijn?
Bij een probleem hoef je niet direct een klacht in te dienen. Misschien wil je er eerst eens rustig met iemand over praten. Met je eigen begeleider of met diens leidinggevende. Hiervoor kun je het formulier onderaan de pagina invullen.

Kom je er dan niet uit, dan kun je ook een afspraak maken met de vertrouwenspersoon voor cliënten, die onafhankelijk en met jou in gesprek gaat over jouw klacht.  Ook kun je je direct melden tot de klachtenfunctionaris. Vaak kom je samen tot een oplossing en zijn verdere stappen of een formele klacht niet nodig. Het probleem wordt dan op een informele wijze naar ieders tevredenheid afgehandeld. De contactgegevens vind je verderop deze pagina.

Klachten over de financiële dienstverlening
In het geval dat je klachten hebt over de financiële dienstverlening kun je tevens je klacht voorleggen aan de gemeentelijke en/of nationale Ombudsman.

Ombudscommissie Eindhoven
Postbus 9
5600 AA EINDHOVEN

Telefoonnummer: 06-27821820 (op werkdagen van 9.00 tot 12.00 uur)
Website: ombudscommissieeindhoven.nl
E-mailadres: ombudscommissie@eindhoven.nl

Correspondentieadressen en telefoonnummers

SECRETARIAAT INTERNE KLACHTEN
Neos
Telefoon: (040) – 2501580 (optie 6)
Secretariaat interne klachten
Postbus 922 – 5600 AX Eindhoven

VERTROUWENSPERSOON DEELNEMERS
Naam: Anny Driessen
E-mail: A.Driessen@hetlsr.nl
Telefoonnummer: 0627570997
 
KLACHTENFUNCTIONARIS 
Marit van Ewijk
E-mail: m.vanEwijk@hetlsr.nl
Telefoonnummer: 0611537601

Klachtenformulier